Translate

2010年9月22日

在屯門美麗之最做facial


早前放工經過輕鐵站見到一間美容院派宣傳單張,有198元facial,我就打電話去book時間,book左今日,間店叫美麗之最,我放工後上去 美容院,估唔到遇到水磨坊2位前員工.原來2位都轉左來呢間,呢間環境都ok,以細公司規模都幾舒適,呢間望過使用一隻幾有名香薰品牌,我入房換衣服,因 為幫我推油,今次做了牛奶美白保濕.我換好衣服後,訓上美容床等美容師入來,美容師問我會唔會想下加150元有一部專for peeling儀器,部機清底層唔乾淨物體,我又加埋150元做埋佢,部機原理同鑽石磨皮差不多,美容師給我望左一杯水,杯水本是乾淨,後來,杯水唔乾淨,佢幫我做facial,問我呢排有無做facial,星期六先去左星spa,佢話我有好多黑頭,表示星spa清得唔乾淨,星spa永世唔會再去,美容師幫我清左好多野出來,呢間美容師都幾細心.手勢都ok,美容師叫winne,美容師都有講流程,洗面-peeling機-針清-消炎-保濕導入-眼部-倒模-起模-按摩-查面霜-查眼霜,做左2小時,全個過程好舒服,訓足2小時
我 做完facial後,有sell下我,就唔係handsell.我都話有興趣返去想下先決定,推介plan3350/15次,都幾抵,佢話我唔想15次咁 多,1250/5次俾我,其實,都幾心動,最後無join,佢無黑臉,佢仲話我想jion時候就call佢,我俾完錢就走左

這是9月30號的事,現在先有時間post上來呢邊

沒有留言:

張貼留言