Translate

2011年3月17日

試用產品 : 蘆薈無患子修護滋養皂及蓮花精美容皂




試用產品 : 蘆薈無患子修護滋養皂及蓮花精美容皂

已有 707 次閱讀 2010-3-15 22:05 |個人分類:活動報告
大家想了解無患子是什麼,可以入它的網站了解
http://www.superwininvestment.com/information.html


我要多謝bl與無患子抽中我成為試用者之一,我是第一次接觸無患子,起初不知有它我存在,有一次行商場時,見到它的產品,原來是台灣品牌,台灣品牌呢幾年深受香港女生喜愛,我在4號去取試用品時,立即開來使用,今次試用品是蘆薈無患子修護滋養皂及蓮花精美容皂,我先講蓮花美容皂,我在早上先使用蓮花美容皂,使用了11日時間,
潔淨:,感覺都幾乾淨,,我的皮膚是混合性,鼻哥有些少甩皮,皂有時潔淨功效太強吧,其他部位無大問題出現 
起泡:,我有使用起泡網.起到好多泡泡,都幾細密,試過無使用起泡網,起泡無咁多同細密,用後都唔算好乾
香味:,一般天然皂無什麼香味可言

第二件要講蘆薈無患子修護滋養皂,呢件用在body身上.晚間先使用,蘆薈是美容界最常使用成份,蘆薈功效有不少人都讚,今次試用蘆薈無患子修護滋養皂,使用了11日時間.之前未使用蘆薈無患子修護滋養皂前,是使用沐浴露,因為要試用蘆薈無患子修護滋養皂關係,停了之前使用產品,我唔係第一次使用皂來沖涼啦,1年前使用使用過台灣天然皂,出來效果都不錯,我發現用皂唔係好乾,

潔淨:感覺都幾乾淨
起泡:我有使用起泡網.起到好多泡泡,都幾細密,試過無使用起泡網,起泡無咁多同細密,用後都唔算好乾
香味:一般天然皂無什麼香味可言\

戀結,2件產品:蘆薈無患子修護滋養皂及蓮花精美容皂,後者唔係太適合我啦,因為發現我的鼻哥出了豆豆,之前無豆豆,好似使用呢隻皂後先出現,佢潔淨太強,蘆薈無患子修護滋養皂反而仲好用

p.s我亦拍了短片,上傳緊youtble啦,稍後post上來

沒有留言:

張貼留言