Translate

2011年3月30日

今日去了屯門regene做facial

2011年3月30日 23:51
未做facial前
做了facial後
上 星期收到regene俾我會員sms,因我是regene會員好多年,近幾年好少買佢,定期會收到regene優惠通知,原來regene屯門店開左美 容部,有得做facial,可能只係把專門店部份整多左一間套房,只有一張美容床,套房唔算好大,美容師只有1位,今次我選擇試做280元facial, 是玫瑰保濕facial,全程都好舒服,美容師手勢都唔錯,針清方面都ok,完全唔似幫我針清,facial過程洗面-peeling-按摩-導入-查上 保濕mask連倒模(fu左大約30分鐘)-洗走佢-查面霜/眼霜,時間是90分鐘,只不過,有sell野,都唔算過份,感覺都幾煩,當我做完後.返到出 去俾錢,ba都不忘叫我join下公司plan,我今時今日都唔會再好似以前咁衝動去join,要好好想一想,呢d是預繳收費,萬一唔好彩佢倒閉左,我有 損失,我要做一個精明消費者

沒有留言:

張貼留言