Translate

2011年5月16日

分享使用OREZ原美超保湿防菌护手霜







話說3月去日本時.媽咪在手袋取出一支潤手霜,媽咪都算好汪重保養的人,她快到60.我的同事都成日話她同我似2姐妹,她看上去似40左右,無理由話我同她似2姐妹,即係我好老,廢話講到呢度,我用過又唔錯,查上手又唔算lup,保濕都ok,以9.9元呢個價都抵用,粗用唔會心痛,用後隻手滑左好多,我問佢呢支幾多錢,佢通常唔買貴野,原來只係9.9元,上星期又去了屈記買番.

保濕:自己認為呢支都唔錯
水潤;用後隻手都幾滑同唔lup
價錢:9.9元好抵用
香味:呢支無香味,又唔會有難聞味道
呢支用到第2支了,我會再買

OREZ原美超保湿防菌护手霜
效能:
活性成份有效在人体皮肤上制造防止细菌生长的环境,配合乳木果油,给予双手超强保湿效果,令双手保持柔软及润滑,充满弹性,绝无油腻感觉。效力可维持八小时。本产品不含酒精,没有刺激性,适用于婴儿的娇嫩肌肤。
主要成份:
士度力西,乳木果油,复合维他命
注意事项:
如使用后肌肤出现异常,请马上停止使用及时咨询医生。
原來剛在網上搜尋時,淘寶有代買,我覺得唔駛上淘寶啦,仲貴過屈記,屈記只買9.9元.佢要19元

沒有留言:

張貼留言