Translate

2011年7月26日

分享試用avance專用超完美卸妝液







十分多謝雅詩給予今次試用機會,亦是我第一次中雅詩活動,今次要試avance超完美眼部卸妝液,anace來自日本,我使用了3日.我主要用來卸lip gloss.亦有嘗試落眼部上粉底.呢支使用在眼上無拿眼感覺,亦卸得幾乾淨,卸到8成粉底,卸唇部上lip gloss卸到5成.,我覺得呢支唔錯,呢支要搖下佢,今次試用結果都好滿意

卸唇妝:卸出來唔明顯,只係一般

卸眼部粉底::卸出來都卸到好多.又唔拿眼.都幾溫和

使用了3日,我覺得都幾滿意卸妝效果,可能會買


  • 高效雙層配方,確實卸除頑固的油性防水眼線及睫毛膏。
  • 洋甘菊萃取精華以及海藻醣卸妝同時保養
用途:卸除眼唇化妝
使用方法:使用前先搖勻,再以化妝棉沾濕取適量即可輕鬆卸除眼妝。


自己好珍惜每次試用.亦多謝過去給予試用機會的機構.每次參加不是成日中.能夠可以參與其中.都係開心.抽唔中亦唔緊要.我相信機會永遠在自己面前.呢次唔得,,再等下次,凡事不要太執著

沒有留言:

張貼留言