Translate

2011年8月25日

分享使用loreal 冰極抗油光洗面乳,呢支有d雷雷地







6月買左loreal控油系列,因有特價買晒成個系列,先後分享過toner同面霜啦,今次要分享下洗面,控油洗面少買,成日感覺會好乾,我見呢隻控油得來又保濕,買下試下使用,我使用了3個月,ko完佢,呢隻洗面用起上來,我感覺好乾,保濕唔係太得,我覺得控油太強了,乾到鼻哥甩皮,呢支起到好多泡泡,乾淨都還可以啦,呢支不會再入手啦

乾淨度:我認為還可以

起泡:呢支起到好多泡泡

控油:控油太強了,使皮膚好乾,鼻哥乾到有d甩皮

價錢:69元,當時以75折買入.都抵

回購:呢支不會再買啦



商品

水清新抗油光冰感 保濕洗面乳



主分類
臉部保養 > 基礎保養 > 洗顏
上市時間
2011/06/15
價格
NT.149
容量
100ml
商品說明
*徹底清潔出油肌膚,全方位對抗油光 能徹底清除臉部髒汙及油脂,洗後不乾燥緊繃。特殊配方富含活性礦物質,除了能有效改善毛孔阻塞與粗大問題,更能抑制多餘油脂分泌。 *特殊冰感質地 特殊冰感配方,能為肌膚帶來沁涼海水般的清新感受,並給予肌膚舒適不緊繃的保濕效果。




沒有留言:

張貼留言