Translate

2011年10月4日

分享使用stclaremp3去黑頭粉刺










早前join了st clarcemp3去黑頭粉刺組合,有幸成為其中一位試用者之一,係st clarce未打入香港市場時,在網上見到有不少人都有講呢隻台灣品牌,最其中最有名是去黑頭set,我的黑頭主要生晒係鼻哥,今次可以試下呢個組合,唔多唔少有期望啦,用左一排,期望愈大,失望就愈大,今次網站可以郵寄,無須親身去取,又唔駛煩到其他人代領,郵費自己出,十分方便
St.Clare(聖克萊爾) 挽面速淨MP3包括︰
  • 【去角質潔膚露】(20ml)

    去角質潔膚露能夠柔軟角質,溫和去除老廢角質層,提升肌膚的代謝力,並幫助後續保養品易於吸收,給肌膚一臉透淨。
    先來講下去角質潔膚露,使用了2星期,查上鼻哥時,質地係gel,有d lup感覺,好快熔解,呢支作用是先熔解黑頭粉刺,呢支都ok,發現查野後易吸收










  • 【挽面速淨面膜】(60g)

    挽面速淨面膜易於塗抹延展,能緊密地貼合臉型,平衡油脂分泌,並徹底去除臉上細毛。待全乾後撕去,全臉瞬間清爽潔淨
  • 我用完軟化液後,fu呢支清潔mask.呢支係撕徐式mask,要等20分鐘.當我f過左20分鐘撕下時,完全見唔到有黑頭粉刺,事後第2日同朋友去街,朋友話我鼻哥有d紅左,又見到鼻哥有黑頭,看上去好唔乾淨,用後有d乾







【毛孔控油緊緻露】(20ml)

毛孔控油緊緻露能夠平衡油脂分泌,並緊緻毛孔,同時作深度滋養肌膚,使肌膚呈現水嫩亮白的膚質。
當我撕下mask後,立即查收毛孔精華,收毛孔唔能只靠佢.呢支精華係水質地.查上面時好快吸收

我使用了stclarcemp3組合,完全幫唔到我去黑頭粉刺,對我來講有d廢廢地




有朋友問我會唔會回購.我係不會回購呢set,呢set平均1星期2次左右

沒有留言:

張貼留言