Translate

2011年11月30日

分享使用neutrogena hydro boost nght concentaa














sleping mask早在10年前從l牌開始有呢類產品,直到現在,各大品牌推出sleping mask,l牌是我最早使用,之前有使用過b牌(鐘小姐代言),只係無寫.呢排在tv上日日都見亞sa廣告,在各大blogger試用文.宣傳下.在10月尾行經萬寧時.見到neutrogena hydro boost nght concentaa做特價,我帶左佢返屋企,我使用了1個月,1星期使用1次,sleling mask方便在不須清洗,呢隻查上面有d涼涼地感覺,都好舒服.呢隻唔算好香.相比l牌.neutrogena hydro boost nght concentaa算係ok.,佢同用開l牌.保濕都係一般.使用了1個月我一向起身時,好少出油`我覺得呢隻保水功效唔夠.使用後第2日有d乾乾感覺.特別係鼻哥嚴重甩皮,應該唔會再買佢

保濕:我覺得一般,

保水:我覺得一般,用到我鼻哥甩皮

我覺得neutrogena hydro boost nght concentaa做唔到廣告上講10塊mask功效,哈哈,neutrogena 次次使用佢產品.皮膚無變差,亦唔見有好好效果,日後不會再買neutrogena .天生與我唔夾
含高純度透明質酸、橄欖精華,能提供一整晚的漸進式保濕功能,配合營養礦物離子成分,加速肌膚細胞新陳代謝,提升肌膚的自我修復能力。

沒有留言:

張貼留言