Translate

2011年12月11日

分享試用eternal concept 滋潤足部磨砂






11-12-2011

滋潤足部磨砂
特選杏桃粒籽、天然植物精華油及維他命E,滋養乾燥足部
軟化肌膚,減少死皮,有效改善及避免乾燥裂紋現象,
足部回復光澤,平滑細緻。亦可加水作手部磨砂使用。
使用方法: 
清潔雙腳後,塗上適量滋潤足部磨砂,臨訓前再塗


上星期收到eternal concept 私邀試用邀請,我有d意外,私邀通常找一些有名氣blogger,好似我呢d名氣不太高blogger少人找,哈哈,感謝ec pr給予這機會俾我去試它的公司產品,我認為一樣都幾好,安排blogger就近自己地區文收,無須blogger走來走去,我選擇在tin shui wai文收,原來剛巧交收員工都係住呢區.星期四同ec 員工,今次試用body系列,有腳部磨沙/手部hand cream/腳部hand cream/髮膜4件產品,


今日先來分享下滋潤足部磨砂,pr同我講磨手都可以.我平日少幫腳部磨沙,主要係懶,我使用了呢支有3日時間,以3日試用時間來講腳部好似滑左,至於去死皮問題呢,俾我試用時間短左d,暫時未見到有太大效果,呢支都係ok

去死皮:只有3日時間,唔見得太有明顯效果

軟化:我發現使用明顯滑左好多,哈哈

eternal concept 來自以色列,.以色列最有名係它的死死海,從死海提煉產品,今次第一次使用以色列品牌

我暫時分享呢度,真心一句,pr俾試用時間短左,下次再攪要長一些少會好d



沒有留言:

張貼留言