Translate

2011年12月27日

分享使用majolica majorca Skin Lingerie Pore Cover







26-12-2011

今年1月在某網見到有sis平放m j base,我見到立即買下,該sis同我住同一區.我約了她在附近交收,價錢係60元,我使用了呢支接近1年,我不是日日都使用,有時同朋友去街先使用,呢支主要功效收毛孔,呢支查上面唔算好乾,保濕都還可以,收毛孔唔見太大明顯,加上近來因生病,攪到皮膚唔太好,遮印功效都唔見太大效果,起碼遮唔到鼻哥痘痘,呢支base唔算好好用,我不會再買呢支base

遮印:我認為遮印唔太得

收毛孔:我認為都係一般啦

保濕:呢支唔算好乾

我認為majolica majorca Skin Lingerie Pore Cover整體一般,遮印又遮唔到,收毛孔只是一般,呢支都唔會再買

零毛孔瓷娃娃底霜內的毛孔遮蓋粉末即可填平粗大毛孔及暗瘡印等惱人的問題。另外,亮光珍珠更可瞬間修飾泛紅的地方,塑造出無瑕透亮的底妝,讓之後塗上的的粉底更持久貼服。

沒有留言:

張貼留言