Translate

2011年12月20日

分享使用manning's body milk spray daisy & mulberry




20-12-2011

去年10月係萬寧入手了它的自家品牌潤膚露,一向知道萬寧有出自家品牌,我見價錢唔貴.呢支係39.9元一支,特別在係噴霧,我使用了1年啦.潤膚露一向使用得比較慢.呢支在臨訓前先噴一噴,噴手同腳啦.我覺得呢支就一般啦,保濕就一般啦,使用後潤澤感覺一般,呢支香味又唔算好勁,呢支不會再入手啦

香味:它私香味是daisy & mulberry,我認為香味似 daisy 多d,唔算好勁

潤澤:呢支使用後,感覺一般

保濕:只係不過不失

設計:我認為噴咀位好細,想噴多d.就要噴多2一3下先查晒全身

我使用manning's body milk spray daisy & mulberry有1年,整體來講,我認為manning's body milk spray daisy & mulberry只係一般

沒有留言:

張貼留言