Translate

2011年12月24日

methode swiss balancing skin toner真係可以舒緩到敏感







10月時入了一set methode swiss,上次分享了洗面,今次分享下methode swiss balancing skin toner,早前使用n牌sleeping mask攪到皮膚好差,使鼻哥甩皮.唔想再提個隻死人產品.以後唔買n 牌產品,真係好廢,我要找舒緩敏感方法,後來,我在sasa買了 methode swiss,,真係有改善,使本來甩皮鼻哥無甩皮啦,使用了這支toner有2個月了,我認為呢支真係幾好,唔止舒緩到敏感,使本來嚴重甩皮有改善,而家好左好多了,這支保濕仲唔錯,我覺得皮膚緊緻左,呢支大約係236元/200ml元左右,抺上面好清爽,保濕仲好好,

舒緩敏感:使用2倨月,看出可以舒緩皮膚敏感

香味:這支無香味,又唔會有好臭情況出現

保濕:我認為真係唔錯,本來鼻哥缺水甩皮,,而家無啦,真開心

價錢:236元/200ml

回購:80%再入手

我總結使用2個月時間.methode swiss balancing skin tone真係幾好,皮膚有大大改善,有d驚喜

产品简介
可清除面上和颈部的化妆残积和污垢,用后皮肤即时感到前所未有的舒爽和畅快感觉,
为肌肤做好充足的护肤程序准备。

使用方法
早晚洁面后,然后倒于在化妆棉上,轻轻揉擦于面和颈上。

成份
  • 水漾排毒复合物:强化肌肤细胞,持久湿滋,抗御游离基
  • 金缕梅精华:具收敛,抗炎、愈合、柔软及抗自由基
  • 甘草根精华:抗斑、 抗炎、抗自由基及舒缓


原产地
瑞士 

沒有留言:

張貼留言