Translate

2012年1月11日

分享使用ki補充水份抗敏精華液面膜







彩豐行是香港本土品牌,以前第一件接觸產品是遮糖沐浴露,彩豐行亦有出護膚品,價錢是大眾化價錢,平到你唔信,自己耐唔耐都有上去專門店,屯門分店在我的公司附近,可以話幾步就到,買100元會送下sample<仲會有mask,早排在彩豐行買左些少野,ba又送左ki補充水份抗敏精華液面膜,ki補充水份抗敏精華液面膜紙質比一般mask為厚,精華都好多.我fu了10分鐘.使用呢片mask亦無任何敏感出現,把面上多餘精華按摩全面吸收

保濕:呢款唔錯,使用後好水潤

舒緩敏感:我的皮膚算係輕微敏感肌,我使用呢款無敏感出現

貼面:我認為唔算好貼面,可能係我面型關係啦

回購:有機會可能買`

其實,平野唔一定無好野,只在乎產品夾唔夾自己,彩豐行係ok,平靚正之選
主要成份:
天然保濕因子、透明質酸、維他命原B5、尿囊素、甘油
Sodium PCA, Hyaluronic Acid, Panthenol, Allantoin, Glycerin

功效:
*特別針對脫水現象的暗啞皮膚 
*並加入保濕抗敏原素,釋放充足水份滋潤肌膚,即時提升肌膚含水量 
*緩和因乾燥及缺水引起的繃緊感覺 
*有效消除及舒緩敏感肌膚,令肌膚時刻注滿水份

用法:
潔面後,把面膜紙放在面上,待10分鐘後,然後由上而下拉走,再用清水洗淨。

沒有留言:

張貼留言