Translate

2012年1月13日

今日收到了rachel k







13-1-2012
1月頭收到rachel k pr試用電郵邀請,之前有聽過cc cream,上次jm代言個隻無機會試,因為價錢太貴了,比bb cream貴一倍,今次rachel k,我去過屈記望過,價錢又唔係好貴,168元左右,平過jm代言個隻一半,星期一同好友傾電話,佢問有無收到掛號,因為她有份試.前日夜工後打開信箱,有一張掛號卡,媽咪話幫我去郵局,她而家過住半退休生活,她在今日去了郵局,我放工後,見到床上有一葙,我打開都好意外,pr俾晒3隻色,原來唔止有cc cream,仲有粉餅同lip gloss各3支,未來會玩下呢堆野,哈哈

我好感謝rachel k邀請我試它們公司產品



沒有留言:

張貼留言