Translate

2012年2月13日

blogger界是否真的黑暗

我同朋友傾開計,大家有寫blog.她們提到blogger界當中有不少是是非非,我少去活動啦,特別私邀活動,我呢d番薯少去私邀活動.從來不會恨,有某blogger同我提到,可能少去都係好事,起碼不會聽到太多是非,可能一向不太關心blogger界是否黑暗,黑唔黑暗就唔知,我到現在接觸blogger多數友善,有d成為知心朋友


我自問不是什麼當紅blogger,當紅同人氣呢2個名稱近年來先出現,有朋友話高人氣,其實,我唔知我個blog人氣在那裡,人氣不可當飯食,我寫blog為興趣,高人氣又唔見我多試用.哈哈,自己有看blogger文章,看完後好少燒到我,我看後先去試下質地,我只信自己,不幸中招亦不會抱怨別人,我寫blog亦不會用上推介/介紹呢d字眼,使用任何產品好主觀,自己合用不代表其他人都適合,寫文上用字要小心,避免誤導別人
 

沒有留言:

張貼留言