Translate

2012年5月10日

分享試用oaly男士系列





10-5-2012

今次要多謝友人男友啦,之前參加屈臣氏招募blogger試用活動,完全估唔到要試是男人護膚品,我身邊男性朋友少.本來想找一位男同事,男同事一聽到要影相就唔制.後來,知道友人年底會結婚,她的男友會有須要用到男人護膚品,今次情商友人男友試用今次olay男士系列,因為友人都係有寫blog,有部份文字引用她的blog啦,我在21號去了tst取試用品一次,我試了一次,olay控油gel,,olay呢支控油gel感覺又幾爽,今次要試在手

保濕:我試了1次在手背一次,感覺好清爽

控油:因為試了1次關係,感覺唔乾



而家男人產品愈來愈品,當時想緊找唔到男性友人幫我試olay,我有想過親身上陣,今次要感謝友人幫助

今次找了友人男友來試今次產品,友人出了試用.我引用了部份,
以下引用至友人的blog

男人的第一套護膚品

本小姐所認識的男生當中,最樸實的可說是豬先生了
從認識他到現在,會gel頭出街的日子,要數的話一隻手都數得完了
使用skin care的頻率呢?
近乎”0”

豬先生的皮膚,無毛孔,無面油
可是色斑很多,眼紋也開始出現

之但係,做新朗啊!影prewedding啊!
人呢,遇到呢d事情,再隨性也變得姿整
最近常聽到的是:「依家呢個天氣我要用d咩呢?」

OLAY 男士醒能勁爽潔面乳
OLAY 男士醒能勁爽凝露

因為豬先生有鏡頭恐懼症,叫豬先生出鏡難過登天,請見諒^^

Olay這個品牌從來只會令人聯想到「張曼玉」
今次男士系列又幾「醒能勁爽」呢!

話說有天豬先生用完後本小姐聞到一陣好清新的citrus味!
就問:咩味黎架?
豬先生好得戚咁話:你比我用果個囉!我有用架!

希望豬先生可以前持之以恆啦

說實在的,Olay的包裝還真讓我放心

004
005
006
泡沫好豐富,我也試用過幾天,洗完面都唔會好繃緊,
誰說控油一定會乾?

001003

頭至於lotion,按一下份量能塗全面,清涼的質感曬後用也很good呢!

依家豬先生日日用,話呢個唔會痴立立,好舒服wor!!!

開架的價錢就可以令豬先生乖乖地用上skin care,我真係還得神落了


http://datshelen.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

沒有留言:

張貼留言