Translate

2012年8月12日

mask house 蜂毒亮目膠原再生EYE MASK

我之前用過maskhouse其他產品啦,今次要試蜂毒eyemask,之前面膜無得試,平日少用eyemask今次有得試,我用晒3片,我用完又無事,可能我本身毒素太勁,連用yyyeyemssk都無事,呢隻保濕都ok,我覺得呢隻排毒又無料到,我用完無出粒粒,之前見友人試面膜個隻出得出得好多,起初有d怕,用後又無事,先覺安心;蜂毒因人而異
排毒功效;用晒3片真是無事,連粒粒都無出
保濕;呢隻都ok


價錢;價錢有d貴
回購;有特價先想下買
我認為蜂毒人人用出來都唔同來,我用蜂毒eyemask無事,唔代表其他人都無問題





















沒有留言:

張貼留言