Translate

2014年1月13日

品牌試用:KRACIE潤手霜又幾好

早前收到KRACIE寄來一份試用產品,潤手霜是其中一件,屋企有不少潤手霜,我份人最喜愛試新品,今次試了Kracie潤手霜,我已經用了3星期,有日同朋友去街,她問我有冇帶潤手霜在身邊,我想起手袋有kracie潤手霜,立即給她試用,她用完之後仲問我邊度有售,我覺得呢支潤手霜真是幾好用,香味十分清香,給人十分舒服,用後十分潤澤,又不會有太Lup感覺,價錢又不貴,kracie成為我的潤手霜必備物品,細細支方便帶出街
潤澤:我覺得十分潤,又不會有好lup感覺
質地:cream狀
保濕:我覺得用後幾保濕,
價錢:28元
銷售點:SASA/一田/萬0
此產品由kracie提供,以上只是個人感受,有興趣買可到SASA/一田/萬0試下感覺,每人皮膚不相同

沒有留言:

張貼留言