Translate

2014年2月27日

自家試用:分享試用kracie保濕mask又唔錯

上年12月時候去了日本5天,在當地入手少量護膚品,kracie是其中一個,話說返香港冇耐,我又收到kracie禮物包,其中有mask,上次用3Dmask都唔錯,其實日本較為興出一大包mask ,有時去下旅行增加自己的眼界視野,屋企太多mask冇入手呢DMask,我已經用了3片了,日本水位好抵,當時買個陣,計番大約32元一盒,kracie mask設計上真是大塊些小,對我面形較小的人,感覺不太貼面,保濕都唔錯,kracie mask又有好多精華,fu完之後可以順便查埋條頸,我覺得kracie都幾好用
保濕:我覺得唔錯 用後明顯看到面部好水同有光澤
貼面:我覺得有些小大塊,唔太啱我的面形
價錢:呢盒在日本入手,日本賣32元,香港好似45元,1盒有4片
銷售:sasa/萬0/一田等
回購:可能會買
以上只是個人感受.每人皮膚不相同

沒有留言:

張貼留言