Translate

2014年2月27日

自家試用:lamcone肌底液改善皮膚差問題

我本身有用同集團另一個平價line品牌,我又想試下lamcone 肌底液何以賣到咁貴,今年2月生日時候買了1支當生日禮物送給自己,ba話套裝更加抵,我買了套裝,呢支肌底液斷斷續續用了10個月,呢支太貴唔捨得日日用 ,呢支在精華前使用,幫助加強皮膚底層吸收,我用了10個月之後感覺皮膚明顯好咗,特別M前M後皮膚有明顯改善,一支用到10個月咩都抵番,.只須要用5毫子份量可査全面,我覺得十分吸收又好保水,有時只用它不用精華又OK呀 lancome這支肌底液真的不錯呀,這支是自費買入,果然貴得有理
保濕:我覺得真的唔錯,用後皮膚明顯水潤咗
修護:我覺得幫到我改善M前M後皮膚差問題
改善敏感:我覺得幫到我這方面問題
光澤:用了10個月後改善了皮膚暗啞
價錢:680元/30ml,980元/50ml,我用是980元/50ml
回購,肯定回購
這支是自費分享,每個人皮膚不同. 自行去專門店試下質地是否啱自己旳須要啦,始終護膚品人夾人啦,買野前請再三考慮下自己的皮膚是否合用,我啱用不 等於別人都啱用,試上手才好決定
這篇已經想寫,最近寫blog懶了許多,反正是自費分享,任何時間可以寫,放在草稿好耐冇動手寫

沒有留言:

張貼留言