Translate

2014年3月27日

自費分享:EVEN BEAUTY@第三次脫毛

我由EVEN BEAUTY在華都店鋪有光顧,只是一直冇join plan,反正EVEN BEAUTY唔會硬sell客人Join plan,我在EVEN BEAUTY逐次俾錢,我覺得較為自由,今次是我第三次在EVEN BEAUTY做脫毛,EVEN BEAUTY上年6月搬來柏麗廣場地下,更加近我的公司.我行去不用5分鐘,因我冇jion plan原因,每次要俾100元按金,本身book了6;15 因為去了看中醫,我提早放工,我看完中醫行番去柏麗,比原定時間早到咗 ,治療師話有客人正在做脫毛 我在附近行一陣,跟著收到whatsapp已經有房可以做,我準時去到,治療師安排我入房換衣服,我依然脫比堅尼位置,EVEN BEAUTY有2部脫毛機,話說安排做ope個部,有些小痛,真正不算太痛,每個人對痛認知不同,自己覺得真是不算好痛.每次5分鐘就做完,每次由脫毛機決定要打幾多下,因應毛髮膚色來決定度數,當我訓上美容床,治療師開始同我脫毛 ,治療師十分關心客人感覺,每打完一陣都會問我痛唔痛,我脫完毛之後,治療師同我講脫毛後注意地方,今日又不用10分鐘,我做完之後,治療師有問下join唔join plan,只是詢問,你話唔join,治療師不會再問,我俾埋580元就走得,其實,EVEN BEAUTY有5000/10000/20000會員制,逐次俾錢較為喜歡,感覺困身,做了3次脫毛,毛髮生長慢咗同幼咗,每次可脫到8成毛髮,每次來EVEN BEAUTY毫無壓力,不怕做做下俾人sell,治療師只會細心同我脫毛,EVEN BEAUTY柏麗店地方大過舊店,十分舒適

脫毛功效:已經做了3次,毛髮生長慢咗,毛髮亦幼了,脫到8成毛髮

服務:治療師只會專心同客人做療程,真心覺得呢度好好

環境:地方大咗,感覺十分舒適

價錢:680元一次,脫毛短期不join plan,反而逐次俾比較自由

地址:屯門柏麗廣場地

我係自費脫毛,我做了3次都OK

沒有留言:

張貼留言