Translate

2014年3月26日

品牌試用:分享試用loreal white prerfect laser essence


!


產品名稱
White Perfect Laser Anti-Spot Brightening Essence
袪斑亮白精華
售價
HK $229
包裝/容量
30ml
銷售點
專門店
V City
詳情
蘊含鞣花酸,從根源調節黑色素形成和防止現有黑色素加深;去角質活性成份幫助溫和去除老廢角質,提亮肌膚表面。



早前有幸可以收到LOREAL試用機會,我本身有買LOREAL,LOREAL一向走在護膚市場上有一定地位,今次試oreal white prerfect laser essence,彩光不止在美容院進行,在屋企可以做家居上進行了,我使用oreal white prerfect laser essence有1星期時間,我本身不算多斑的人,主要係黑色素,只是使用1星期,,明顯看上去白淨狙,oreal white prerfect laser essence滴管式,真係要好小心,女人喜歡追求美白,在現今有不少品牌出了美白精華,oreal white prerfect laser essence價錢不算太費,229元/30ML.可以使得3個月,,以7日試用時間,美白功效都OK,至於淡斑要真係要使用1個月先知得唔得,我認為oreal white prerfect laser essence都係好用,呢支徐了美白之外,有些少保濕,使用後感覺都幾水潤,另外,使用7日後,皮膚有光澤,,至於敏感亦無出現,今次試oreal white prerfect laser essence效果都滿忘

美白:使用7日了,真係明顯白淨

光澤:皮膚有番光澤,比未用前無咁暗

淡斑:本身不算多斑,看唔到呢方面功效

保濕:有些少保水效率

我認為Loreal white prerfect laser essenc是幾好用

此產品是loreal提供,每人皮膚不同,最好去專門店試下先啦

沒有留言:

張貼留言