Translate

2014年4月5日

自家試用:Neutrogena hydro boist spf30只是一般

如果有看我的blog發現我甚少出neutrogena分享文,我每次用它家產品仲係同我唔夾,最近我不死心地又買了它最新系列其中2件產品,今次先分享防曬,我用了1個月時間,呢支帶有些小香味,我想大家未見過籃色Gel質地,我用了呢支有些小敏感出現,我平時用防曬不會敏感,呢支的香味太人工了,我用它又冇黑到,我已經俾了阿媽使用,neutrogena應該以後不會再買任何產品,用親冇咩效果,我查上面個陣香味好勁,慢慢按摩好快吸收
保濕:我覺得一般
防曬功效:冇咩黑到
香味:太人工香味啦
價錢:149元/30ml
回購:應該不會再買
我在萬0買入呢支,每人皮膚不同,我見好多人都讃呢支 只是唔啱我,請自行判斷是否啱自己

沒有留言:

張貼留言