Translate

2014年8月31日

自家試用:SUISSE PROGRAMMIE REVITALIZING TONER又幾好用

我發現真是成日去SASA買野,Suisse Programme已經用過不少產品,全部是自購,反正在blogger界知名度好低,低到冇品牌找我,SaSa試用活動幾乎不會有我份,我注定自己是要自行俾錢,自購十分自由,起碼不會有限制時間,廢話講完,今次分享suiisse Programme Cellular toner,這支是今年2月入手,價錢380元/200ml,,最近先開來使用,已經用了5個月時間了,我由7月開始用它,夏天用它真是幾好用,十分保濕,反而冬天用它保濕唔太足夠,冬天天氣較為乾燥,冬天用這支只是一般
我覺得冬天使用唔夠保濕 ,潔膚功效都OK,另外,我買時候BA話可以舒緩敏感,我覺得用了之後,本來M前M後敏感時期有改善,我覺得這支Toner只是一般啦,勝在冇香味,價錢有些小貴,這個品牌一向都唔平,我只會用合理價錢之内產品,Suisse Programme來自瑞士,有不少人覺得歐洲品牌一定重香料,suisee Programme真是冇香味,我覺得冇香味又唔臭,真是冇色冇味,這支tons未必再回購,Suisee Programme整體都OK,我用咗這個品牌冇敏感
保濕:我覺得夏天用這支就幾好,冬天使用唔夠保濕
潔膚:這支有清潔功效,我覺得OK,用了50個月,感覺好乾淨
舒緩敏感:我覺得有用呀,可以立即降紅
價錢"380元/200ml
回購:50%先會考慮

這支toner是自購分享,以上上只是個人分享,可以去sasa試下質地,每人皮膚不同,自行考慮是否啱自己

沒有留言:

張貼留言