Translate

2014年11月25日

用桃谷再配合林三益碎粉掃化一個簡易化妝

我一向懶化妝的人,想起查好多野上面,我就覺得好麻煩,早前買了桃谷順天館的BB Cream同碎粉,不如只用這2件產品來化一個好簡易妝容,講明先一下啦,我不是化妝高手,只是想分享自己平日簡易化妝,這2件是我自購,因為用了之後覺得好用先分享桃谷順天館,首先做好基本護膚,BB Cream是一支多功能產品,防曬+base+粉底於一身,啱我這個懶人,不用查太多上面,份量要控制得好才不會出現白臉情況,用完桃谷順天館bb cream之後,再上桃谷順天館碎粉,桃谷碎粉真的幾好用,我用了半年,完全冇出粒粒同敏感,兩個價錢只是118元,我再上lip glosslip gloss用origins,呢支幾好用,用之後冇痴痴立立感覺,十分啱早上趕返工的人,有時就咁化返工了,化完返到公司冇人知道化妝,十分簡單自然,對化妝新手或並不是常化妝的,這樣化妝都幾好,可以滿足一下想化簡易化妝,對我來講,不一定用晒全部才叫化妝,用2-3件產品化簡單自然,已經看上去好精神,用2件產品做到簡易化妝,每個人要求不同,我就愛自然妝容
我的簡易化妝步驟,先用適量BB Cream查上面,用手指印開BB Cream,再用化妝掃把碎粉占上,我覺得用掃比粉卜更加好,比卜更加平均,今次用林三益,已經買了好耐,林三益碎粉掃的毛真是好軟熟,較少使用冇甩毛,仲可以keep到咁耐,真抵用呀,兩個產品有護膚作用,不用担心對皮膚有害,想化下簡易化妝,可以只用2-3件可以化到自然妝容,桃谷順天館可以滿足簡單要求
這是我的自購分享,每人皮膚不同,用出來效果不相同,自行判斷是否啱自己,桃谷順天館在SASA有售,亦可以sasa網度買或者直接在桃谷順天館代理購買
https://m.facebook.com/MomotaniHK

沒有留言:

張貼留言