Translate

2014年12月31日

我的2014回顧

2014實在太多事發生了 ,我個人需然發生一些事 ,我不會在這裡提,這是我的私人事,亦唔想在blog講太多,香港在2014年時事出現不少事,2014快成為過去,2014年多了試食活動邀請,從beauty blogger開始轉型做生活blogger,對我這個小小blogger來講 ,試用從來不強求,相比其他同期blogger甚至遲過我做blogger的人,她們試用比我多出數倍,每人有自己的定位,進入寫blog第九年,冇咩特別期望,只會保持自己個人風格去分享自己喜歡旳事 ,2014有開心同不開心,有好多事成為過去,不必去記著,人生總有好多事出現,凡事看開一些

2014開始多咗試食活動甚至比beauty仲多,從2014開始去轉型,不再寫單一題材,2015開始以beauty/飲食/時裝分享/保健養生,亦開了不同題材blog,令blog更集中,我對寫blog保持平常心,亦會試寫不同題材,徐了工作同時事不會寫之外,旅遊是我另一個要克服題材

我冇咩展望的人,只想身體健康,2014是我寫blog第八年,希望keep住去分享,我不求成為好紅blogger,只想做快樂分享寫blog的一個blogger,我寫blog從來冇收錢,亦冇人問價,其實少去品牌活動,我有接產品試用,相比別人試用亦都好少,從來冇人揾我去活動,我的活躍模圍只限於寫blog

2015最大展望去多D試食活動,愛美食多些 ,至於beaut活動隨緣啦,我一向不太活躍品牌活動,在品牌活動見到我少出現,我深知品牌公關愛搵只出讚美品牌好用blogger,有留意我的blog出雷品分享文,因讀者想看品牌雷品分享文,並不是一味出只講好用品牌,我好清楚自己定位,反正不是靠試用過活,blog佔9成是自費分享,試用真是佔少數,冇試用又冇咩大不了,只想做平凡簡單小blogger

近年來加入FB上台灣blogger同香港blogger群組,發現blogspot多了人看同開始有人留言,blog平穩向上,因為增加blog題材,2014多了公關找我去試食,並不是去大型試食活動,對我來講是好開始,2015努力在beauty/飲食出多些分享文,我寫blog十分簡單,我有自知之明,我只是普通OL,做自己開心

我已經從beauty blogger轉形生活blogger,努力令blog更多元化,而家單一blogger不可行,走向多元化blogger時光,為自己找不同題材去分享

沒有留言:

張貼留言