Translate

2015年1月5日

自家試用:Suisse Programme洗面奶真的好用

每次到秋冬時候轉用洗面奶,以前不用洗面奶,自從經美容師推介下試下用洗面奶,真的幾好,我不太固定用邊隻品牌,呢個品牌之前用過另一款洗面奶,上次用完感覺幾好,今次用它另一個系列洗面奶,已經用了4個月時間,我覺得這個洗面奶用後好乾淨,感覺十分好保水,洗面主要功用是清潔,這支洗面奶用法大同小異,乾手乾面咁用,用紙巾抹走面上洗面奶,我會再過下水. 這支洗面奶都唔平呀,價錢要480元,真的好貴,一支可用到半年,十分耐用呀,它來自瑞士,瑞士品牌給予別人好高貴感覺,以天然成份再加高科技制作,讓客人安心使用護膚品,我已經用過其中產品,的確幾好用,皮膚冇問題出現,價錢係貴。重要用得皮膚好才是最好,這支洗面奶淡淡花香味,用後好舒服
乾淨:用後好乾淨,感覺好滑
保濕:我覺得這支洗面有保濕效用
清爽:有不少人認為用洗面奶會好lup ,其實這想法是錯誤,我先後用過不同洗面奶,感覺好清爽
價錢:480元/200ml,真的好貴
售賣点:sasa
我的皮膚:混合性偏乾,T字位易出油,屬於輕微敏感皮膚
這支是自費產品,以上只是個人分享感受,每人皮膚不同,自行考慮是否啱自己

沒有留言:

張貼留言