Translate

2015年12月15日

多肽性乳液保水幾好

上次分享洗面之後今次來分享乳液,我用了1個月時間左右,呢支未算好保濕. 冬天用呢支唔夠保水,以用10日時間來講,我覺得保水尚算不錯,冬天的天氣太乾燥。加上天氣不穩定令列皮膚亦變差 ,最近面上出了豆豆,我不清楚是否用了這支之後才有,因為未用這支前面上冇出豆豆,韓國品牌給予別人香料重感覺,今次用這支完全冇這個問題,這支冇香味亦不會太臭,我覺得它的味道可以接受,我查上面之後好快,這支保濕只是一般,我覺得冬天不太足夠,夏天使用比較適合,冬天天氣乾燥不太足夠。勝在香味不重
保水:我覺得一般,用完之後感覺只是保水只是剛剛好
香味:這支並冇香味,亦不會太臭


沒有留言:

張貼留言