Translate

2014年11月30日

品牌試用:dermal又幾好用

早前在FB見到這個品牌搞抽獎活動,我基於愛試新品之下,參加它所搞抽獎,本來以為只是一片mask,大多數品牌只送1片,估唔到這個品牌咁大方,送1盒mask,有5片mask,我收到mask之後十分意外,我連續用3日,蝸牛mask已經興起咗好耐 一直冇買來用,市面蝸牛mask價錢徧貴,我覺得保濕不一定要用好貴,我見到這個品牌搞抽獎才想試下,已經用了3片,保濕幾好,亦冇任何敏感或者皮膚痕感覺,dermal是韓國品牌,亦少了平時韓國重香料問題,我fu上面時候冇香味,我覺得fu宪10分鐘後皮膚仲好水潤,勁多精華亦不會四圍滴,把多咗精華按摩全面吸收,令到皮膚看上去更有光澤,我覺得dermal海蝸牛保濕mask幾好用,亦令到好乾皮膚得到充足水分,我覺得這個品牌mask唔錯
保濕:用了3片之後,皮膚好保濕
修護:我覺得OK,本來好乾皮膚,用後有光澤
銷售点:萬寕
價錢:因為抽獎活動得到,不太知價錢
此產品由品牌提供,每人皮膚不同,自行考慮是否啱自己,我的皮膚質混合偏乾



沒有留言:

張貼留言