Translate

2010年10月14日

在tinshui wai美甲店修甲


今日book了屋企附近商場度修甲,間店在新北江商場1/f.,新北江商場有不少美甲店,收費都唔貴.以為收費會貴過出面,因為伕其他品種店舖會貴d,昨日行新北江時,原來美甲店收費都ol.我book了一間來試下
我 坐下後.美甲師見我指甲有甲油,要收另收10元,我都無所謂,本身普通修甲50元.我見佢拿了1支唔係opi甲油,我問下查opi收費如何,美甲師話查 opi要另收10元,我無查到opi,查了其他品牌甲油,我選番淺粉紅色甲油,呢間店的美甲師都ok,,克成後,佢開了吹風機.給我吹乾甲油,我在美甲店 坐了1小時

沒有留言:

張貼留言