Translate

2010年11月3日

美麗人生從此起,今次facial真係好正


美麗人生從此起,今次facial真係好正

已有 1075 次閱讀 2010-11-3 00:06 |個人分類:活動區

2-11-2010
上次中了美麗人生facial,可惜要返工,最後推左佢,估唔到有第2次機會俾我去試,今次遇正我放假.再次感謝bl與美麗人生選中我,今日在1:30出發到cwb,我去到cwb時,我係附近搵來搵去,搵唔到間店位置,我又打電話問朋友.因佢之前去過,可能隔左好耐,友人都唔記得點去.始終明白係電話問好難知位置,我最後不停路人,問10個都講唔知,我眼見約定時間過左,真係好焦急,最後問左一位報販同一位維修哥哥,我幾經辛苦找到間店,當堂鬆一口氣,接近4;00先上到去,我上到去時又見到另一位友人做完準備要走.其實,本身時間是2;30,pr係12;00打來問我介唔介意把時間推後到3;30.我又無問題,我在友人走後.我先填表,跟住填完後,職員問左簡單問題,美容師帶我入房,我換好衣服後.美容師就入來,她都有自我介紹.叫lily,唔知係唔係咁串美容師一邊幫我做facial一邊講下流程,講得好仔細,美容師好好心機,手勢都唔錯.按摩按得好舒服,做完出來見到效果
今次做膠原蛋白護理,自己做facial一向可以見即時效果的人,特別係我皮膚差時更加看到效果,膠原蛋白護理徐了有保濕之外,仲可以改善包包面,我本身的包包面係水腫型,美容師叫我定期做下通淋巴會更有效,她幫我按摩時順便按下淋巴位,我太耐無做通淋巴,感覺有一點唔舒服,做完後個心精神真係好左就真
好多sis好關心做完後,會唔會好handsell呢,sell野有一定有啦,佢唔算好handsell,佢有簡單介紹優惠,我見我好似無意欲join,好快俾我走,今次都幾滿意今次服務,起碼職員同美容師服務真係唔錯,今次又無好似上次有人出入,可以好安心休息,今次美麗人生pr無因blogger是唔駛俾錢,以求其態度去服務,今次我去到唔駛我等,好快安排房間給我

沒有留言:

張貼留言