Translate

2011年3月29日

上星期六返大陸整甲


我又去左整甲啦,今次唔係在香港整甲,上星期六時媽咪返大陸剪髮,我今次徐了剪髮外,決定嘗試大陸整甲,今次去下沙村地方,美甲店叫絕美,有美甲/facial/化妝等各項服務,美甲店安排一位男美甲師幫我整甲,店主都要幫下手,因男仔是見習,有d唔放心,最後比較難步驟,店主親自幫我整,我唔介意是邊個整,最緊要整得好啦,我想對圖中甲款都唔陌生,上次係香港整個款.我在美甲雜誌找到,我指住佢俾美甲師看.呢間比香港整開個美甲店仲要細心,美甲師又唔會求其了事,呢個甲款整左4日,無甩到,之前係香港唔夠1星期甩左幾隻啦,價錢平一半,今次整左80元.媽咪話好似簡單左d,我鐘意佢簡單

沒有留言:

張貼留言