Translate

2011年3月28日

分享使用care zone washable deep cleanser





2月在屯門sasa買了care zone潔面乳其實當時屋企快ko完,要買定以備不時之須,我對care zone有興趣啦,tz同bl都有試用活動有join過,我無俾選中,我決定俾錢買佢,今次入care zone潔面乳(100元/250ml,使用了2個月時間,主要晚上使用,因早上使用另一隻品牌,care zone是isa knox姐妹品牌,之前有使用過isa knox,對同廠care zone有一定信心,呢支用後都幾乾淨,因佢無泡,同洗面奶使用方法差不多,適合敏感肌使用,我使用時直接用水沖乾淨,感覺唔錯,用後皮膚仲滑左,呢支大愛中,我想會再買佢

潔淨:自己認為都幾好,用水洗乾淨2次就好乾淨

保濕:自己感覺都幾保水

香味:呢隻無香味,自己鐘意無香味洗面,佢無香味,d味又唔會好難聞啦

價錢:100元/250ml,好抵買.1支可用到4個月-6個月

回購:100%會再買呢支

總結使用2個月,我都好滿意今次使用結果

沒有留言:

張貼留言