Translate

2011年3月24日

swiss balance toner




呢支toner是2010年1月參加bl聚會得到禮物啦,話說8月開左來使用,使用了2星期,佢d味似酒精.用後感覺都幾乾下,控油又ok.停左一段時間無用.今日見仲有些少,唔想浪費呢支toner,,今日又開來使用,依然覺得好大陣酒精味,我想呢支比較適合油性肌膚,我係混合肌,感覺有d乾,另外,我發現用後皮膚滑左d,呢支唔會回購啦,保濕只係一般

保濕:自己認為一般
香味:佢都幾大陣酒精味,對酒精過敏sis唔係太適合
控油:又ok
價錢:唔知,因為在聚會得到
回購:未必會買

我係斷斷續續,我又唔敢話唔好用,只係一般啦

沒有留言:

張貼留言