Translate

2011年3月22日

estee lauder lip gloss

2011-02-12 02:04

素唇,傾向白些少


查上咀後好似好粉紅


望上去都幾自然,呢張無開閃光燈


這張是開了閃光燈效果,我係剛剛影,想比較下有什麼分別

剛剛先影


這張早上出門時影下
上 星期五參加el活動時,徐了給2件保濕系列試用,原來有一件lip gloss,lip gloss無要求出文,我想分享今次呢支lip gloss,我幾年前有買el lip gloss,當時買個隻系列太實色了,有一點乾,估唔到今次新系列,使我對estee lauerlip gloss有改觀,今次lip gloss唔係我選擇,起初怕查出來效果唔係太好,出來效果都ok,呢星期都係查呢支,完全無打底,我無查潤唇膏情況下直接查呢支lip gloss<主要係我懶,
 上色度:,好出色

潤澤度:,一般啦,可能我無查潤唇膏會差些少

接近唇色:,有些少粉紅,遮左原來唇色

閃粉:,查上咀唔會有閃,我唔喜歡查有閃粉lip gloss,好抗拒查有閃粉lip gloss

lip gloss味:,對呢方面無什麼要求

持久度:,可keep到3-4小時
今次使用estee lauder lip gloss都好滿意,可能日後考濾入手呢支,我會其他色,呢隻太粉紅色,返工唔係太方便

沒有留言:

張貼留言