Translate

2011年3月20日

分享使用美肌之誌膠原蛋白潔面乳

|2011-03-01 00:42 現在






膠原蛋白極致保濕洗顏乳揉合大豆萃取的膠原蛋白及洋甘菊,與肌膚 pH 值相同的弱酸性,性質溫和,不刺激肌膚,呵護同時能深入潔淨毛孔。潔面後肌膚形成保護膜,能有效預防細紋。具修護功能的蘆薈萃取能強化表皮層,溫和潔淨肌 膚同時保濕。清潔後肌膚不會繃緊,令肌膚倍添柔嫩光滑。

效:         保濕、潔淨、淨化

適用膚質:   所有肌膚

主要成份:   洋甘菊萃取、植物性膠原蛋白、蘆薈萃取

使用方法:   每天早晚使用,以清水沾濕全面,把適量洗顏乳放於手心內,混上
清水起泡後,然後輕揉塗於面上,順時針輕輕打圈,避開眼睛,最後以清水徹底洗淨。如用作卸妝用途,可重覆以上步驟,直至完全清除面上化妝。

去年12月時係屈記買左美肌之誌新出系列,我買左toner同洗面,今次先分享膠原蛋白洗面乳,我買左無耐,bl就有試用,我真係 未卜先知,我每次與美肌之誌試用總係無緣份,唔緊要,最多自己出錢去買,我使用呢支洗面有3個月啦,我之前有使用美肌之誌其他系列洗面,徐左去豆同淨白呢 2隻無用過之外,今次使用呢支,相比使用過洗面,呢支都算唔錯,用後都幾乾淨,我用後都幾清爽,佢都起到好多泡泡,又無任何不舒服情況,呢支在晚上先使用
潔淨,:,自己覺得幾乾淨同清爽
保濕:,都ok
價錢:,屈記賣36.9元,都抵用
回購:80%會回購
有2日無出文啦,呢排掛住去日本,心情太興奮,連文都唔想寫

沒有留言:

張貼留言