Translate

2011年3月20日

分享使用nuxe玫瑰爽膚水









2月時去左sasa買卸妝水,我本來想買nuxe細支卸妝水,ba話買大支有爽膚水送,貪小便宜的我.當然唔錯過啦,起初以為好細支,原來有咁大支,呢次開心死我,我使用呢支有2個月啦,nuxe係3年前曾買來過使用,呢支好唔好使用,等我呢個用家來分享,其實,nuxe有好耐歷史.以前從網上知道有它,3年sasa引入了nuxe,nuxe來自法國

我用了2個月,呢支保濕都唔錯,但是,我覺得有d lup,另外,佢d香味太香啦,真係有好大陣玫瑰香味,自己就普通喜歡啦, 我發現使用呢支後,皮膚好似滑左d,使用後感覺都幾水潤,我覺得nuxe有d係唔錯

沒有留言:

張貼留言