Translate

2011年4月16日

西貢越南餐廳@屯門




15-4-2011
今日相約了belbe同kawai出來食飯相聚,我約番屯門市中心食飯,我約左belbe係zara等,因kawai會稍後先,到.我同belbel行一陣先,我收到kawai電話都到左了,我問佢係邊個位置,我們在屈記會合,我問下2位朋友想食邊d.大家都無頭緒下,決定去番上次同belbe食個間越南食店,位置在屈記再行過d,我們叫左4樣野,味道不及上次咁好味,勝在環境夠舒服,我一邊食一邊傾計,我們坐左餐廳有2小時,呢間sales又幾好,我們3個女人傾到唔想走,大家傾下近況,我同belbel大約2倨月約出來食飯聚下,今次加入kawai,我好開心認識她們,kawai真係好可愛女仔,又好好傾,希望下次再有時間出來聚下

沒有留言:

張貼留言