Translate

2011年4月22日

分享使用clinelle blackhead control gel



 


copy自clinelle fb
早前參加了clinelle在fb攪試用活動,10號查閱電郵時,收到clinelle通知,有份試用就推出市面blackhead control gel,呢支屈記同萬寧仲未有售,呢支有3大功效,收毛孔/去黑頭/減少出油.呢支,可以日日使用,今次是我第2次試clinelle產品了,上次試用品不適合我的皮膚,我本著試新野精神,我使用了8日了.,今次效果又如何呢.呢支同一般去黑頭有什麼分別呢,一般去黑頭只可1星期使用1-2次.呢支可日日使用呢.我覺得唔傷皮膚,使用了8日.收毛孔方面有細左,至於去黑頭呢,黑頭無減少左.去黑頭功效唔太得,我發現出豆豆出多左,集中在鼻哥,另外,呢支控油方面都ok.我通常夏天出油多d,我大致上滿意clinelle blackhead control gel試用效果

控油:呢個ok.出油少左
去黑頭:呢個 唔太得,完全無少左
收毛孔:明顯細左些少

徐了去黑頭唔太得,其他2個功效都ok,

沒有留言:

張貼留言