Translate

2011年4月24日

分享使用Eunice燕窩面膜






其實.我在水魚個blog見到佢推介燕窩mask,我一直有看她的blog,後來.我見她攪團購,因佢有現貨,她以5元優惠價賣俾ztyle sis,我向她買了5片,買左2個月,仲未使用.主要屋企太多mask了,要排一排隊,今日見放mask個位清左d,我一於使用下先
有好多人唔喜歡冬天使用呢類mask,反而我好喜歡,當我開左燕窩mask,用上面部時感覺好清涼,十分舒服,我使用後15分鐘取下mask,精華仲係好多.我順便查身同查頭,唔好浪費d精華,呢隻mask真係好保濕,感覺做完spa一樣咁鬼死舒服,皮膚用後好滑.仲按摩埋面上殘留精華,等佢慢慢吸收,仲有mask都幾貼面
我未使用前.皮膚真係好乾.用後明顯提升左.水份測試有5格,彈性都好好
保濕:,要俾5個心心.真係好一流
設計:,真係好貼面
價錢:.超抵
回購:,一定會再買.要我清晒手上mask
今次要多謝水魚推介呢款

沒有留言:

張貼留言