Translate

2011年4月25日

SOTHYS PEELING GEL&清潔mask






09年係美容院買左sothys幾樣野,當時美容師極力推介清楚雙寶,無錯就係清潔mask同peeling.價錢680元一sety,我係一set買回來,我覺得用法上太煩了.首先使用peeling.把peeling洗走佢,再fu上清潔mask,呢個仲煩,要重覆用水抺走5次,用左呢2支有3星期,皮膚無大分別.我覺得用法實在不適合我呢d無耐性的人去使用,呢2支唔會再買了,我唔想再去番買個間美容院,sothys無香味可言,好唔好用呢,我覺得一般啦
去死皮:我覺得唔太乾,都ok
去黑頭:呢個功效一般,
用法:實在太煩啦,2支一起使用先有效果
價錢:我覺得貴,應該唔會再買

沒有留言:

張貼留言