Translate

2011年4月2日

choi fung hong骨膠原保濕mask





星期四放工時去左屯門柏麗choi fung hong行下,本來無想過要買野,又想下看下防曬,我最後無買防曬啦,入手2支美白粉,呢個日後再分享,choi fung hong一向送sample都幾大方,我只買左114元左右,佢都送左6個sample俾我,今晚使用了骨膠原mask.我好少買choi fung hong護膚品,今次想試佢的護膚品,mask以前都使用過,有d都ok.今次使用呢隻mask又點呢,我打開mask時,真係有好多精華,有dlup感覺,可能太多精華啦,自己接受到,保濕都ok,我覺得尚算貼面啦,10元一片稍為貴左d,

保濕:我覺得ok.未使用前 負格,使用後提升3格
油份l我在冬天唔會太出油.都可以,油份在使用後升左不少,因呢隻精華太多了,我抺走一d啦
彈性:呢個因只使用1片.唔太知有無增加彈性.fu完後看上都幾飽滿
今次試用完後,原來choi fung hong都有d產品唔差


主要成份:
海洋骨膠原、蘆薈精華、透明質酸、維他命原B5

功效:
*直接補充肌膚組織所需的骨膠原
*注入強勁水份及養份,促進肌膚天生的自然修復與防禦能力
*即時緊緻肌膚,撫平肌膚表面的瑕疵與細紋
*趕走暗啞無氣肌膚,重量級改善膚質
*連續敷五天療程,會有驚人的緊緻效果

用法:
潔面後,將含有豐富精華的紙膜敷在面上,待10-20分鐘後,用清水洗淨便可。

沒有留言:

張貼留言