Translate

2011年4月3日

分享試用seba med ph5.5淨膚潔面泡泡








早前參加了seba med ph5.5淨膚潔面泡泡試用活動,我有幸俾選中,今次要多謝beauty美學給予這機會,seba med不用多作介紹,seba med來自德國,在香港為人熟識,我之前有用過佢d產品,潔面泡是第一次使用,我本身t字位易出油.特別在夏天出得多d.因為試用是春天.我在呢個天氣唔算出油太多,我使用了6天時間.出油情況有改善,亦不會感覺太乾,另外,我都有黑頭問題,黑頭不是單靠一支洗面可解決到,使用了6天看唔到有什麼改善,呢支都ok.去豆方面又點呢.因我的鼻哥間中都出豆豆,使用後有d改善,豆豆好似出少出左
去面油:呢支有改善這問題,出少左面油,特別在t字位
去黑頭:我暫時見唔到有改善,因為只係使用了6天
去豆:我認為都ok,有d改善
潔淨:使用後唔乾,
設計:真係好方便,一禁出來有好多泡泡.我只禁1-2下都足夠使用全面了
施巴] 淨膚潔面泡 50ml
Sebamed Clear Face Active Cleansing Foam 50ml

 清爽潔面,預防粉刺及終止痘痘新生循環。
Sebamed [德國-施巴]
pH5.5配方,無皂無,性質特別溫和,增強皮膚微酸性保護膜功能,改善膚質,配合敏感皮膚。

沒有留言:

張貼留言