Translate

2011年5月22日

分享使用dove go fresh 泡泡洗面







,
4月時在萬寧入手了在網上大穫好評dove泡泡洗面系列,今次買了柑橘泡泡洗面,dove沖涼用得多,佢出洗面又好唔好用呢.等我親身使用呢隻洗面真係咁好呢.我買呢支時發生一d問題,話說明明望到價錢係49.9元,當我去收銀俾錢後,望下張單,點解收我53.9,我行返入去問sales,萬寧職員幫我cheuk下,真係收多左錢,佢退番收多錢俾我.下次要看清楚張單先好離開,我使用dove柑橘泡泡洗面有1個月啦,佢勝在禁出來好多泡泡,無需另外再加水起泡,真係好方便,我用上面按摩打圈.再用水洗乾淨,用後唔乾,感覺都幾舒服,有一陣清香柑橘味

 潔淨:我覺得呢隻泡泡好乾淨,又唔乾
 保濕:我覺得ok
 價錢:49.9元.好抵,
香味:有一陣清香柑橘味
 回購:90%回購

商品规格:150ml
商品产地:日本
商品介绍:
特点:
•配合1/4保湿成分
•淡淡的柑橘味

使用方法:
•轻按泵头会有泡沫出来。
•把脸稍稍湿润,用手取适量产品(按2到3下)轻柔按摩脸部,然后用水充分洗净。
•使用时请不要摇晃容器。
•泵头部分沾水的情况下请勿使用。
•请勿放置在高温或阳光直射的地方。

沒有留言:

張貼留言