Translate

2011年6月12日

再去art vacation


















                                                     晴晴,你好可愛
                                              技安作品,似波波的花
                                                    isa作品
                                                            小熊維尼與蝴蝶.係isa朋友畫














                                                 技安隻手指,見sis畫得靚.想幫下她留下一筆
10-6-2011

上星期技安打俾我,問我有無興趣再去畫畫.我當然有興趣再去啦,今次要各自去lai chi kwok,我又怕自己認唔到路,我相約了本小姐一起去,今次超多人,給我的感覺好似去番雷會感覺,當中只認識本小姐/技安/patpat,其他都係第一次見面,有d個名都唔太知,當中只知yandy同小babi.仲有小babi女兒晴晴真係好可愛,今次畫畫俾人讚好過上次,話我有進步,畫室工作人員真係好好人啦,技安果然係大師,唔止她畫得好,,heidi同pingping都好勁,今次選番簡單而畫的圖案來畫.有了上次經驗,今次只係用了1小時.當中加下自己一d創意,周圍去影下相同傾下計.一斑女仔講下扮靚.今次好開心週六

今次過左一個開心晚上.最開心認識新朋友.同埋小babi 女兒晴晴真係好可愛.又唔怕生. 抱住唔想放,哈哈,希望下次再有時間去過

120元玩4小時好抵.包1杯飲品 ,大家有興趣上它的fb

沒有留言:

張貼留言