Translate

2011年6月5日

分享Leaders Clinic lnsolution茶樹油敏感修護mask







昨天同幾位朋友去了美容展.今年是第一次.我本來無想過買野.志在去見大場面.估唔到美容展有免費sample派俾人,其實,全靠有jojo.因為她見到 Leaders Clinic有擺檔,只要填一份表格會送一片mask,話說ba俾了茶樹油敏感修護mask.本來唔係這一片,因另一位ba話呢隻適合我多d.我完全無用過,佢平日在萬寧賣要17元一片,我覺得太貴了.一直唔捨得買.今次有機會用下佢,後來.我返到屋企後.立即使用了,我認為mask好薄身,fu上面後感覺皮膚好似充滿水份.我覺得茶樹油味又唔太重有d舒緩到敏感,我覺得佢比我想像中好用,會唔會買番來.想等佢有優惠

保濕:真係唔錯,使用後水份有提升左

舒緩敏感:我覺得真係ok

去痘:鼻哥容易出痘痘,只係使用1片,呢個唔知得唔得

貼面:我覺得好貼面

擁有醫學製藥背景的 Leaders Clinic 是集醫療美容、學術研究、化妝品生產研發的專業醫療美容機構,在韓國首爾、大邱等城市擁有10多間專業醫療美容醫院。而旗下 Leaders Clinic 肌膚研究院所生產的美容、護膚、護髮產品皆由韓國首爾大學的皮膚科醫生努力研發出來,因此深得韓國用戶信心而青睞。

Leaders Clinic 榮獲韓國5項發明專利,一項國家級科技榮譽,一直以來 Leaders Clinic 都為追求更高質量的產品及服務而不斷努力,用最尖端的產品及醫療技術服務於顧客,以最大的程度為顧客帶來美麗和健康的生活!

Leaders Clinic 的全線產品,100% 由韓國生產製造,專利配方通過臨床實驗,證實不僅可以改善因敏感所帶來的種種皮膚問題,還可以引導皮膚成長為健康膚質,是一種安全性高的功能性醫學皮膚護理方法。

Leaders Clinic設有各式美容護膚系列專線,產品尤其針對亞洲人不同皮膚類型,為每位消費者提供可靠而獨特的護膚產品。因此,Leaders Clinic的產品一直在韓國各個銷售點熱賣,暢銷多個亞洲地區。

沒有留言:

張貼留言