Translate

2011年6月4日

分享試用強生美肌海洋保濕露




 海洋活氧保湿露 展露由内而外的天生动人光彩
    富含深海电解矿物质*和水润精华*持久润泽肌肤,天然红枣精华,实验证明帮助肌肤细胞有效吸收活氧,令肌肤充盈饱满,带给肌肤海洋般的清新,质地清爽无油,快速吸收不沾腻,一天中可随时随地使用,令肌肤时刻感受清新水嫩,充盈活氧
宝宝用好,妈妈用也好!!!

 今次有機會試到海洋保濕露了,今次要多謝朋友ka wai幫我代領,我從22號開始使用了呢支.之前看過其他blogger評價,之前用過其他系列,口碑好似不錯,,強生美肌都唔錯,今次試用海洋保濕露又好唔好用呢.我本身皮膚好易敏感,特別係香味太重潤膚露會頂唔順.我覺得呢支潤膚露有香味,又唔算好香,可以接受到它的香味.我使用後又無敏感,強生美肌一向有保證,上次使用薰衣草系列,給我的印象都好好,今次又有機會試呢支保濕露,呢支保濕露是gel,查上身後感覺好清爽,又唔會痴痴立立的感覺,感覺好水潤

保濕:我覺得保濕都唔錯


香味:呢支是我用過潤膚露之中.香味唔算好香

清爽:我覺得唔算好立,好快吸收,都幾清爽

價錢:42元,在我角度來講.貴左d


回購;70%可能會買


總結使用2星期結果,保濕真係唔錯.香味又唔會太香.我滿意今次試用

沒有留言:

張貼留言