Translate

2011年5月23日

分享使用ibody labo




ibody lady應該不陌生了,有次行經萬寧時,應該是2月時候的事,當時見到ibody labo潤唇膏做特價9.9元.我見價錢唔貴,入手左1支玫瑰味潤唇膏,ibody labo大多數人只提及它的沖涼液同潤膚露,潤唇膏少人提,因屋企太多沖涼液關係,短期試唔到ibody labo沖涼液,我選擇了潤唇齒.今次使用呢支是玫瑰味,我個咀唔算太乾,我查上咀時,有一陣清香玫瑰味,自己認為呢隻潤唇膏都ok,查了後遮到些少唇紋,我使用ibody labo潤唇膏有3個月啦,呢支覺得都幾水潤,又唔會好lup,更加唔會難聞味.,包裝好簡潔,唔會出現過度包裝情況

保濕:自己覺得好水潤啦
改善唇紋:自己覺得有d減淡左
價錢:萬寧原價15.9元,買個陣特價9.9元,好抵
回購:70%回購,

沒有留言:

張貼留言