Translate

2011年7月1日

分享試做beautygloew冷凍無針facial(











早前在見有不少blogger推介beauty glow冷凍無針facial,送出10個名額登記的人,我一向無抽獎運,6月中收到beauty gloew pr電話,見我在某blogger留過言想試下,最近做緊198元試做價,做完換野,我本想選cwb,我又怕自己路痴唔識路,最後選左去tst.我book左30號8;00.我原先約埋好友一起去,她最後因唔舒服無去到.我一個人上tst店,呢間唔太難搵,佢就在美麗華商場對面,我入到去時,美容院職員招待我入去,介紹今次試做facial,呢間環境都唔錯,當時人客不算多,跟住美容師帶我入房,美容師都好好人.我話我想影自己的做前做後相片,呢個facial好舒服,全程訓左啦.做完後廋面效果,有1點同pr講出入,話說pr可以換任何產品都得,beauty glow有賣sasa其下品牌,我做完facial後又唔係個回事.職員不停sell我 facial plan,我話要返去考濾.煩足我半小時,仲同我講唔可以換sasa其下品牌,要我換1200元以上一set精華,我又唔係名媛,邊有咁多錢去買,一係換750元b5精華,最後嬲嬲地唔換野,俾198元就算啦

環境:其實都唔錯,地方都幾大,有地方俾客人等做facial

美容師手勢:今次無針清,全程使用儀器,按摩手勢都ok

服務:真係有d煩人,消費者有權想清楚實際須要.電視有講啦,停一停,想一想,要做理智消費者

我想未必會join,其實BLOGGER身分無着數,照煩你jionplan或試倣其他Facial,你估個個係有錢人,我要想清楚先

沒有留言:

張貼留言