Translate

2011年7月3日

分享使用loreal Anti-Shine All day Hydrating & Matifying Icy Gel

:









6月頭買左loreal控油系列,當時萬寧做特價.以前有用用過另一款保濕霜,因香料太勁,頂唔順俾左人.我見新出一款可控油可保濕的面霜,我又買左呢隻來試下.竟然出奇地唔太香.我使用了1個月啦.是時候要分享呢隻面霜,夏天易出油天氣,夏天有時熱到出油又出汗.今次見,loreal控油保濕霜有優惠當然買來使用,呢隻係gel質地,查上面有一陣好清涼感覺,控油效果都唔錯.保濕就一般啦,另外,有一點都幾驚喜係香味一點都唔重.香味都清香.,仲好清爽 ,控油有d勁,發現鼻哥甩皮,本來日日查佢,而家改為1星期先查2次.其實,呢隻都ok.
我本身是混合性.t字位易出油.兩頰比較乾,

保濕:用左1個月,保濕只係一般

控油:我覺得幾好,油份出少左.可能控油太勁.鼻哥有甩皮

清爽:查上面都好清爽,都幾吸收

香味:呢隻一點都唔算好香

回購:呢隻可能未必再買

為缺水肌膚提供持久保濕滋潤
此款凝露蘊涵擁有高濃度礦物質的深層海洋水,被認為能提供保濕滋潤,並防止水分流失。
淨化並調節肌膚過多油脂分泌,對抗油光

此款凝露富含鋅,一種被普遍認為能有效調節肌膚的油脂分泌的元素,能幫助肌膚遠離油光。配方同時運用微海綿技術,吸收多餘油脂,即刻帶來啞光效果,且效果持久

沒有留言:

張貼留言